Monday, August 22, 2005

5 Comments:

At 4:27 AM, Blogger shady said...

لا من الواضح انه فى ارتفاع رهيب فى مستوى اغلفة المجله اعتقد انها بدأت تبدو لى اكثر حميميه من ذى قبل بالتوفيق دائما

 
At 8:26 AM, Blogger Nour said...

كتكوتة قوي :)

أنا شفتها عند توت بيتهيألي قبل كده

 
At 3:17 PM, Blogger بنت مصرية said...

بنت مصرية صحيح ;)

 
At 5:17 AM, Blogger Ghada said...

شادي:
سعيدة بتعليقك جدا .. باعتبر الغلاف شيء مهم جدا ..لازم الواحد يشم فيه الريحة المصرية بجد .. وعشان كده اختيار الصورة بيكون متعب جدا.. متشكرين يا فندم
:)

نور:
أنا سرقـ ..احم .. استعرتها من عند تووت فعلا .. مقدرتش أمسك نفسي الحقيقة .. البنت ملامحها بريئة ومصرية بدرجة مذهلة
:)

بنت مصرية:
كنت عارفة إنك أكتر واحدة هتنبسط بالصورة
:):P

 
At 8:52 AM, Blogger KING TOOOT said...

غادة
هاااااااا ميييين هنااااااااااك
الصورة دى أنا شفتها قبل كده
على العموم يا غادة البلوج كله بتاعك و ده شرف ليا أنك تقتبسى من عندى حاجة
:)
KING TOOOT
kingtooot.blogspot.com

 

Post a Comment

<< Home