Monday, August 22, 2005






by: tahaweem

7 Comments:

At 4:40 AM, Blogger shady said...

ده اعلان ترشيح السيد الرئيس

 
At 4:46 AM, Blogger Doaa Samir said...

The Scaffold Scene
مشهد من رواية
The Scarlet Letter A
افتكرته أوي لما شفت الصورة دي.. بعيدا عن الرواية وقصتها الصورة هنا مفهومة..د
قدامك حلّين.. اختار بينهم

 
At 5:51 AM, Blogger Ghada said...

حلوة يا شادي!

:):)

الصورة دي فكرتني بكاريكاتير شفته بعد التفجير بتاع عبد المنعم رياض .. كان مصور الشعب المصري كله ماشي كده هايم على وجهه ..ومكان راسه فيه قنابل الفتيل بتاعها مشتعل ..

جه في بالي كمان دنشواي (عارفة إن أنا قديمة قوي!) ..

بس اللي مسيطر عليا بجد إحساس "يااه .. قد كده إحنا محبطين؟!"

 
At 2:42 PM, Blogger بنت مصرية said...

انا اسفة انى اقول انى لما شفت الصورة ماافتكرتش اى حاجة نكد ولا وحشة بالعكس خالص افتكرت لعبة حلوة اوى.. بيلعبوها اتنين ويحددوا الأول موضوع معين مثلا الأفلام
وواحد منهم يفكر فى اسم فيلم ويقول لصاحبه على عدد الحروف
والتانى يخمن
وقبلها يكونوا رسموا مشنقة رمزية
وكل ما التانى يغلط فى حرف يترسم جزء من البنى ادم اللى هيتشنق والمفروش انه يحاول يعرف الإسم قبل ما يكتمل الرسم ويخسر

 
At 3:17 PM, Blogger Hamed said...

مشانق مشانق .. تفتكروا اللي رسم ده على الحيطة كان إيه اللي جواه ..عارفين ..كتير قوي بسأل نفسي هيكون إيه إحساسي و باب الزنزانة بيتفتح وألاقي كام عسكري داخلين ..اتنين يتقدموا و يمسكوا دراعاتي ....
يا ترى إيه هيكون تصرفي لما أشوف الشيخ مستني و الحبل متعلّق وعمال يتهز .. يا ترى هقع من طولي زي الأفلام العربي .. ولا همشي في رضى للمشنقة زي الأفلام الأجنبية .. ولا ولا و لا ..
يا ترى إيه اللي كان حاسس بيه أخينا ده و هوة ماسك الاسبراي و بيرسم المشانق على الحيطة ..تفتكروا إيه ؟؟

 
At 4:35 AM, Blogger Nour said...

حامد بجد انت غريب

لأن والله العظيم أنا كنت بفكر في نفس الفكرة من شوية صغيرة

كنت شايفة المشهد في فيلم و فكرت اني أكتب حاجة عنه

Saba7 el Telepathy :D

 
At 8:50 AM, Anonymous Anonymous said...

حاسة انه تبع جماعات التكفير

 

Post a Comment

<< Home